Take Away Koncept

En ny verden åbner sig forTake Away mulighederne i din forretning. Har du valgt vores TakeAway løsning bliver det nemmere end nogensinde at håndterer din Take Away forretning.

Prisen er også sat rigtig - for håndtering af din hjemmeside betaler du et månedligt abonnement på kr. 238,-

og så betaler du 4 % af transaktionsverdien, altså af den pris som kunden handler for. Køber kunden for 100,-  skal du så betale 4,- i transaktionsgebyr.


Dette er meget billigere en de Take Away tjenester der findes på markedet. 

Hvordan bestiller man online ?

Det er nemt at bestille online. Kunden går blot ind på den hjemmeside som du har fået af os. Trykker på Menu og vælger den eller de varer som de ønsker, hvorefter at app'en automatisk fører kunden til bestillings/ betalingsvinduet. Kunden indtaster sit navn, adresse, mobil nr og eventuel email og trykker på bestil.
Kunden modtager nu en bekræftelse på at varen er bestilt. - De er nu i fuld gang i køkkenet med at tilberede kundens ordre. Kundens data ligger nu i systemet til næste gang de bestiller Take Away hos dig og bliver nu en del af det integrerede CRM system. 

Kan man ringe Take Away ind ?

Kunden kan altid ringe ordren ind på jeres telefon. Til dette er der et internt Take Away modul, som virker på samme måde som online bestillingen, bortset fra at det er dig som forretning der indtaster ordren og ikke kunden. Kunden modtager stadigvæk en ordrebekræftelse på ordren enten via mail eller sms. - og igen er køkkenet i fuld gang med tilberedelserne.

Hvad sker der med ordren ?

Som det er beskrevet ved siden af går den automatisk til køkkenet for tilberedelse.  Men systemet har også lavet bonnen klar til kunden og sat den på hold indtil kunden kommer og henter sine varer. Hvis der er tale om at varen skal leveres, så har systemet også udskrevet en adresselabel med eventuel kørsels-anvisning, hvis dette er abonneret. Ordren/Salget er automatisk registreret og indsat i kasseterminalen med det samme.