En ny verden åbner sig forTake Away mulighederne i din forretning. Har du valgt vores TakeAway løsning bliver det nemmere end nogensinde at håndterer din Take Away forretning.
Prisen er også sat rigtig for integration og håndtering af din Take Away side - den er nemlig gratis!
Du kan læse mere om EatDealer og din nye Take Away side ved at klikke HER
Har du ikke et kassesystem fra os kan du registrere dig via EatDealer.com , hvor du får en Online Backoffice løsning med tilhørende Take Away side. Denne er gratis.
(her håndtere du selv din Take Away side)
Dette er meget billigere end mange af de Take Away tjenester der findes på markedet.
Det er nemt at bestille online. Kunden går blot ind på den hjemmeside som du har fået af os. Trykker på Menu og vælger den eller de varer som de ønsker, hvorefter at app'en automatisk fører kunden til bestillings/ betalingsvinduet. Kunden indtaster sit navn, adresse, mobil nr og eventuel email og trykker på bestil.
Kunden modtager nu en bekræftelse på at varen er bestilt. - De er nu i fuld gang i køkkenet med at tilberede kundens ordre. Kundens data ligger nu i systemet til næste gang de bestiller Take Away hos dig og bliver nu en del af det integrerede CRM system.
Kunden kan altid ringe ordren ind på jeres telefon. Til dette er der et internt Take Away modul, som virker på samme måde som online bestillingen, bortset fra at det er dig som forretning der indtaster ordren og ikke kunden. Kunden modtager stadigvæk en ordrebekræftelse på ordren enten via mail eller sms. - og igen er køkkenet i fuld gang med tilberedelserne.
Som det er beskrevet ved siden af går den automatisk til køkkenet for tilberedelse. Men systemet har også lavet bonnen klar til kunden og sat den på hold indtil kunden kommer og henter sine varer. Hvis der er tale om at varen skal leveres, så har systemet også udskrevet en adresselabel med eventuel kørsels-anvisning, hvis dette er abonneret. Ordren/Salget er automatisk registreret og indsat i kasseterminalen med det samme.
Har du Take Away via EatDealer.dk og tilhørende backoffice, vil du modtage kundens bestilling på din telefon via sms samt modtage den på mail.
Herved er der ingen investering i hardware og det hele er flydende.
Ønsker du at det skal udskrives på en Bon/Køkkenprinter kræver det hardware - ring venligst for information på 31 41 12 91