Åbningstider udvidet support:
Mandag - fredag kl. 15.00 - 24.00
Lørdag kl. 10.00 - 24.00
Søndag kl. 10.00 - 24.00
Vi gør opmærksom på, at den udvidet support udlukkende er til forretningskritiske opkald. Det vil sige kald som omhandler kassenedbrud, dankortfejl, bon problemer eller lignende.
Vi gør opmærksom på at opkald takseres og faktureres efter gældende takster :
Startgebyr kr. 890,- inkl 15 min. samt 280,- pr efterfølgende påbegyndt 15 min, såfremt at der ikke er tegnet et udvidet support abonnement
Serviceaftale:
Du har også mulighed for at tegne et hardware serviceabonnement.
Abonnementet omfatter vedligeholdelsesservice for at holde det af Horescon A/S leverede hardware i form af it- og kasseterminaludstyr i forsvarlig driftsmæssig stand og indbefatter:
- udbedring af eventuelle defekter på det af Horescon leverede udstyr
- teknisk hotline
- alle reservedele
- kørsel og arbejdsløn
Kontakt Horescon Support, hvis du har behov for support på dit udstyr. Horescon yder support på din software.
Du kan tegne 2 forskellige abonnementer.
Almindelig online og telefonsupport i alm. åbningstid. Der er mulighed for at købe en udvidet support.
Support: +45 3113 6563 eller på info@horescon.dk
Åbningstider:
Mandag - fredag kl. 09.00 - 15.00
Vi gør opmærksom på at opkald takseres og faktureres efter gældende takster :
kr. 280,- pr påbegyndt 15 min, såfremt at der ikke er tegnet et support abonnement
FAQ (frequently ask questions)
Du kan ved at klikke på FAQ (frequently asked questions) se de mest gægse spørgsmål og løsninger som vil hjælpe dig godt på vej i dine spørgsmål omkring Horescon's systemer.
Hent seneste program version
Klik for at hente seneste version.
Horescon Touchit software
Klik for at hente seneste Drivere
Horescon DLL
webdesign copyright 2015 Michael frey